FAQ - Oftest stillede spørgsmål

Her er de mest stillede spørgsmål

Er der stadig noget du mangler svar på, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon, mail eller via chatten i hjørnet af skærmen

Fragt og levering

Hvad koster levering

Der er fri fragt ved afhentning ved den forhandler du har valgt i forbindelse med dit køb. Levering er gratis, hvis du køber for over 400 kr. Levering med Post Danmark til nærmeste posthus /pakkeboks eller din arbejdsplads: kr. 49,00 Levering med Post Danmark til døren (privatadresse): kr. 69,00

Hvem leverer min ordre fra Motostore.dk?

Alle pakker bliver sendt med Post Nord, både hjem til din adresse, nærmeste posthus, pakkeboks eller afhentning hos dit fortrukne Motostorecenter.

Hvor hurtigt kan I levere min ordre?

Hvis varen er på lager og du bestiller inden kl. 14.30 (mandag til fredag), så afsender vi varen samme dag.

Du vil ofte modtage din bestilling dagen efter, såfremt varen er på lager. Det fremgår af den enkelte vare hvilken forventet leveringstid der er.

Bestiller du fredag og gerne vil have pakken lørdag er det en god idé at bestille til nærmeste posthus da Post Nord ikke længere levere ud til adresser om lørdagen længere.

Kan jeg hente mine varer i en Motostore butik?

Ja, du kan afhente varen ved den forhandler, du har valgt i forbindelse med dit køb og der beregnes i dette tilfælde ingen fragt. Vi sender varen til den forhandler du har valgt således at du typisk kan afhente den næste dag.

For at være sikker på at din vare er kommet frem, er du velkommen til at kontakte forhandleren. Hans oplysninger står på din følgeseddel.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Motostore?

Er det Motostore kontoret/hjemmesiden du gerne vil tale med kan vi kontaktes på både mail, telefon og chat på:
kundeservice@motostore.dk
79 306 163
eller chat boksen i hjørnet af skærmen.

Er det et af Motostorecentrene du vil have fat på, kan du finde deres kontaktoplysninger her:
https://new.motostore.dk/forhandlere

Retur og reklamation

Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg?

Når du handler på motostore.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

Udfyld vores reklamationsformular med så præcis en beskrivelse som muligt, det letter vores arbejde med reklamationen.

Kontakt os på mail kundeservice@motostore.dk eller på telefon 79 306 163.

Returner varen pakket ind forsvarligt og brug den returlabel fra Post Nord du modtager fra os.

Du kan også aflevere varen og reklamationsformularen ved den forhandler du valgte i forbindelse med købet.

Jeg ønsker at bytte eller returnere en vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os besked om, at du ønsker at bytte din vare eller fortryde dit køb.

Du kan kontakte os på mail kundeservice@motostore.dk eller via tlf.79 306 163.

I din besked skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og tydeligt angive ordrenummer eller fakturanummer.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur korrekt udfyldt.

Du finder vores fortrydelsesformular her

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører som udgangspunkt tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Jeg har fået den forkerte vare.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os besked om, at du har fået en forkert vare

Du kan kontakte os på mail kundeservice@motostore.dk eller via tlf.79 306 163.

Du finder returformular her

Vi betaler selvfølgelig forsendelsesomkostningerne!

Kan jeg bytte en vare i et Motostorecenter som jeg har købt online på motostore.dk?

Nej, det kan du ikke, men du kan sende den retur til webshoppen motostore.dk, og få byttet din vare

Du kan kontakte os på mail kundeservice@motostore.dk eller via tlf.79 306 163.

Jeg vil gerne bytte min vare med en anden pris, hvad gør jeg?

Hvis du gerne vil bytte til en anden vare skal Du returnerer din vare til webshoppen, hvorefter vi tilbage fører det fulde beløb. Du kan derefter bestille den nye vare på webshoppen helt som normalt.

Kan jeg bruge gavekortet fra Motostore.dk ude i butikkerne?

Nej, det kan du ikke. Dit gavekort kan kun benyttes i webshoppen.

Hvornår trækker i pengene for dit køb?

Vi trækker først pengene, når vi afsender din bestilling fra vores lager.

Er varen på lager?

Du kan se lagerstatus inde på den enkelte vare. Du skal være opmærksom på, at nogle varer kan være bestillingsvarer med længere leveringstid.

Hvordan finder jeg ud af hvilket udstyr, som passer til min MC?

Du kan få god hjælp ved at bruge vores ”Vælg din motorcykel” i toppen/menuen af motostore.dk

Ellers kan du skrive på chatten i nederste venstre hjørne, ringe til os på telefonnr. 79 30 61 63 eller sende os en mail på kundeservice@motostore.dk - så skal vi glædeligt gøre hvad vi kan for, at hjælpe dig videre og forhåbentlig finde det du mangler til dig.

Hvem er MotoStore

MotoStore er en dansk virksomhed med over 50 års erfaring, drevet af en passion for motorcykler. Vores team af motorcykelelskere sørger for, at du kun finder omhyggeligt udvalgte produkter af høj kvalitet, fra MC beklædning til reservedele. Vi tilbyder Danmarks største udvalg af motorcykeludstyr og tilbehør, og kombinerer bekvemmeligheden ved online shopping med personlig rådgivning og service fra vores fysiske tilstedeværelse. Hurtig levering sikres fra vores lager i Aarhus, og som en 100% dansk virksomhed er vi dedikerede til at støtte lokale arbejdspladser. Uanset om din stil er adventure, street, touring eller supersport, tilbyder MotoStore ærlig rådgivning og hjælper dig med at finde det perfekte udstyr, der passer til dine behov og gør din rejse mellem A og B så sjov og behagelig, som du drømmer om.